informatie

Veelgestelde vragen Hotel Tiel

Hoe kan ik het hotel bereiken?

Van der Valk Hotel Tiel is gelegen aan de Laan van Westroijen 10, 4003 Tiel. Het hotel is bereikbaar met de auto, het openbaar vervoer en de taxi. Voor het openbaar vervoer kunt u uw route plannen met https://9292.nl voor zowel de bus als de trein. Mocht u voor de taxi kiezen bevelen wij taxibedrijf A-link aan, deze kunt u reserveren op https://taxialink.nl/

Heeft het hotel een parkeerplaats?

Ja, Van der Valk Hotel Tiel beschikt over ruim 600 verharde parkeerplaatsen. Voor gasten van het hotel, restaurant of de vergaderruimtes is het parkeren kosteloos. Daarnaast beschikt Hotel Tiel over een aantal oplaadpunten voor uw elektrische auto. https://www.hoteltiel.nl/faciliteiten 

Zijn huisdieren toegelaten in het hotel?

Bij Van der Valk Hotel Tiel zijn honden toegestaan op bepaalde type kamers, u dient daarom wel aan te geven dat u met huisdieren komt, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. U betaald voor uw huisdier een toeslag van €22,50. Ook in het restaurant en in de lobbybar zijn honden toegestaan. Voor vragen kunt u altijd terecht bij info@tiel.valk.com

Ik heb een klacht na mijn verblijf.

Wat vervelend, wij willen u zeker helpen. Neem rechtstreeks contact op met de receptie van het hotel via +31 344622020 of mail naar tiel@valk.com

Wanneer moet ik in- en uitchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14:00u en de check-out kan uiterlijk tot 11:00u. Indien u later wenst uit te checken of juist vroeger wenst in te checken kunt u contact opnemen met de receptie van het hotel.

Is er een restaurant bij Van der Valk Tiel?

Ja, Van der Valk Hotel Tiel heeft 1 restaurant en 2 hotelbars. Het Restaurant op de 2e etage is iedere dag geopend voor ontbijt, lunch en diner. De Lobbybar op de begane grond is geopend vanaf: Maandag t/m woensdag: 09:00 - 00:00 uur en Donderdag t/m zondag: 09:00 - 17:00 uur. Op de 16e etage bevindt zich de SIXX Skybar. Dit is een exclusieve locatie op 53 meter hoogte met een 360 graden panoramisch uitzicht over de hele regio de Betuwe. Deze is open van donderdag t/m zaterdag 17:00 – 00:00 en op zondag van 17:00 tot 23:00.

Moet ik een reservatie maken voor het restaurant?

Wij raden aan om op voorhand te reserveren indien u zeker wilt zijn van een tafel op het gewenste tijdstip. Reserveren kan via https://www.sevenrooms.com/reservations/hoteltiel

Hoe kan ik een massage boeken?

Massages worden verzorgd door de City Spa Tiel. Boeken kan online via https://city-spa-tiel.salonized.com

Is de receptie 24uur beschikbaar?

Het hotel en de receptie zijn 24/7 beschikbaar.

Heeft het hotel een fietsenstalling?

Wij beschikken over een gratis, overkapte & afsluitbare fietsenstalling (beperkte stalling capaciteit; indien onze afsluitbare fietsenstalling vol is kan gebruik worden gemaakt van onze fietsenstalling buiten). Daarnaast hebben wij oplaadpunten voor uw elektrische fiets, echter raden wij u aan de accu's mee te nemen naar uw kamer en hier op te laden indien mogelijk.

Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?

De toeristenbelastingen & lokale heffingen van de stad Tiel bedragen €3,00 per persoon per nacht.

Welke kamers beschikken over een ligbad?

Onze superior, executive kamers en suites beschikken over een badkamer met ligbad.

Ik heb een speciaal verzoek voor mijn reservatie, hoe laat ik dit weten?

Bij speciale verzoeken kan u altijd contact opnemen met de receptie van het hotel. Dit kan telefonisch via  tel:+31344622020   of via info@tiel.valk.com

Wat is Valk Loyal?

Bent u vaak te gast bij Van der Valk hotels en wilt u graag profiteren van extra voordelen? Als u regelmatig online boekt via onze websites, dan is Valk Loyal de perfecte keuze voor u. Met Valk Loyal kunt u sparen voor kortingen en genieten van vele extra's, waaronder een welkomstdrankje en nog veel meer. Bekijk de website voor meer informatie: www.valkverrast.nl/valk-loyal